سرگرمی

جذابترین مردان سال 2020

زیباترین و جذابترین مردان در سال 2020 چه کسانی هستند؟

اکثر مردم هر زمان که موضوع افراد زیبا مطرح می‌شود، به زنان فکر می‌کنند. با این حال، هرگز فراموش نخواهند کرد که این مردان به همان اندازه زیبا و پر زرق و برق هستند. تنها تفاوت این است که آن‌ها همان میزان قدردانی زنان را دریافت نمی‌کنند.

زمانی که به فکر کردن درباره جذابترین مردان دنیا می‌کنید، هزاران گزینه  والمان در ذهن شما وجود دارد. شما شگفت‌زده خواهید شد از این که ببینید این روند می‌تواند شما را بترساند و تصمیم‌گیری درست را دشوار کند.با دیجی جو با مقاله جذابترین مردان سال 2020 همراه باشید.

10 مرد جذاب سال 2020

10. رابرت پتینسون
9. کریس همسورث
8. تام کروز
7. کریس اوانز
6. دیوید بکهام
5- ایان سامرالدر
4. عمر بورکان آل گلا
3. حریث روشن
2. نوح میلز
1. تام هیدلستون

این فهرست بهترین مردان جهان در سال ۲۰۲۰ است

 

10. رابرت پتینسون

رابرت پتینسون مشهور Twilight به دلیل شخصیت جذاب و چهره جذابش یکی از محبوب ترین مردان در سطح جهان است. این بازیگر محبوب با نام ادوارد ، این بازیگر مورد علاقه خانم های جوان در سراسر جهان است. پتینسون با بسیاری از بازیگران زیبا که شامل کریستن استوارت ، همبازی Twilight و FKA Twigs است ، عاشقانه کرده است. او حتی در آوریل 2015 با اواخر سال درگیر شد ، اما متأسفانه روابط آنها در اکتبر سال 2017 به هم ریخت. این ممکن است خبر غم انگیز برای جامعه باشد ، اما برای طرفداران زن او در سطح جهانی بسیار خوشحال می شود.
Robert Pattinson Photos

9. کریس همسورث


کریس همزوورثکه
با نام Thor شناخته می‌شود یک سوپر قهرمان در بین حضار به خاطر اینکه جذاب‌ترین مرد در مجله شکل است برنده شد. علاوه بر داشتن چهره بسیار جذاب، هیکل کشته شدن کریس او را به یکی از طرفداران محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده‌است. این هنرپیشه زاده استرالیا با همسر خود، السا pataky، که مدل زیبایی اسپانیایی است، زندگی می‌کند.
Chris Hemsworth Photos
جذابترین مرد

8. تام کروز

Tom Cruise images

7. کریس اوانز

Chris Evans Image

6. دیوید بکهام

David Beckham Image

5- ایان سامرالدر

4. عمر بورکان آل گلا

او یک مانکن و عکاس عراقی است که در سال ۲۰۱۳ از جشنواره عربستان‌سعودی اخراج شد. اگر تصاویر خود را چک کنید، این تصمیم را شگفت‌زده نخواهید کرد. او بخشی از بسیاری از داستان‌های مجازی شده در سراسر اینترنت به دلیل عکس‌های dashing شده‌است. این شخصیت باشکوه، تحصیلات خود را در مدارس Abu Obaida در دبی به پایان رساند.

3. حریث روشن

Hrithik Roshan Photos

2. نوح میلز

Noah Mills Photos
مرد جذاب

1. تام هیدلستون

تام هیدلستون یکی از بازیگران مشهور است که با ایفای نقش لوکی در بین مردم جلب توجه کرده است. وی در بسیاری از فیلم های برجسته مانند سریال ثور و انتقام جویان بازی کرده است. این بازیگر انگلیسی به دلیل ظاهر زیبا و شخصیت جذابش مورد علاقه جهانیان قرار گرفته است. موهای بلند و چشمان زیبایش او را طوفان کرده است.

دکمه بازگشت به بالا