سرگرمی

سریال های عید امسال

تلویزیون عید امسال با سه سریال مهمان خانه‌های مردم است. "ن. خ"، "بر سر دوراهی" و "زوج یا فرد" اسامی مجموعه‌هایی هستند که در این ایام از تلویزیون پخش خواهند شد.

سریال ن. خ

معرفی سریال های نوروز 98 + زمان پخش

کارگردان این مجموعه طنز سعید آقاخانی و تهیه کننده آن مهدی فرجی است. طرح اولیه این مجموعه را محسن تنابنده و مرحوم خشایار الوند ارائه داده‌اند. محل فیلمبرداری این سریال در یکی از شهر‌های کرد نشین است. سعید آقاخانی در این مجموعه نیز همانند دیگر کارهایش نظیر “دیگری” و “راه در رو” هم کارگردان است و هم به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند. “هندوانه شب یلدا” نیز از دیگر کار‌های مناسبتی بود که سعید آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

از دیگر بازیگران سریال ن. خ می‌توان به حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی اشاره نمود.

زمان پخش “ن. خ”

سریال “ن. خ” در ایام عید ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سریال بر سر دوراهی

معرفی سریال های نوروز 98 + زمان پخش

بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال و حامد عنقا تهیه کننده آن است. موضوع این سریال به پسر عاشقی بر می‌گردد که طی اتفاقی پولدار می‌شود و پس از این واقعه، دیگر عشق قدیمی‌اش را نمی‌خواهد. از دیگر کار‌های بهرنگ توفیقی می‌توان به مجموعه “پدر”، “عقیق” و “زیر پای مادر” اشاره کرد.

حمید گودرزی، مهرواه شریفی نیا، میترا حجار، عنایت بخشی، بهنوش بختیاری و بهرنگ علوی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

زمان پخش “بر سر دوراهی”

این سریال در ایام عید و راس ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال زوج یا فرد

معرفی سریال های نوروز 98 + زمان پخش

محمد حسین لطیفی و علیرضا نجفی کارگردانان این مجموعه تلویزیونی هستند. مهران مهام نیز تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد. این سریال به موضوع مدیرانی پرداخته است که با وجود بازنشسته شدن همچنان بر سر کارند. علیرضا نجف‌زاده درباره این مجموعه گفته است: ” شخصیت محوری این سریال کاراکتری به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است. ”

تقویم امسال را در اینجا ببینید.
علیرضا نجف زاده همچنین درباره همکاری مشترک با محمد حسین لطفی می‌گوید: ” خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم محمدحسین لطیفی کار می‌کنم و امیدوارم تولید این کار به خوبی ادامه پیدا کند. این سریال اثری پر بازیگر است با این حال من تجربه کار‌های پربازیگر زیاد داشته‌ام و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم. ”

از بازیگران این مجموعه می‌توان به مهران غفوریان، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، یوسف تیموری، شیدا خلیق و مهران رجبی اشاره کرد.

زمان پخش “زوج یا فرد”

این سریال در ایام عید ساعت ۲۰:۴۵ و از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا