فناوری

بهترین گوشی هایی که الان می‌توانید بخرید

در این مقاله به شما کمک میکنیم بهترین گوشی موبایل حال حاضر را خریداری نمایید

گزینه‌های زیادی برای گوشی‌های هوشمند در هر لحظه در دسترس هستند، پس اگر می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید، می‌تواند یک چالش برای آن‌ها باشد. ریسک در اینجا قابل‌درک نیست: گوشی هوشمند شما مهم‌ترین ابزار در زندگی شما است، و احتمالا شما احتمالا با کسی که حداقل یک سال است زندگی می‌کنید، اگر نه دو یا سه.

اغلب اوقات، یک تلفن وجود دارد که از گروه در تمام مناطقی که مهم هستند وجود دارد: عملکرد، ارزش، دوربین و پشتیبانی. و اغلب اوقات، آن معمولا گران‌ترین تلفن در بازار است. اما همانطور که مشخص می‌شود، شما مجبور نیستید تلفن priciest را بخرید تا بهترین تجربه را به دست آورید.
این راهنما بر روی بهترین تلفن‌های موجود در بازار تمرکز دارد که به عنوان ردیف بیمه نیز شناخته می‌شود. اگر به دنبال چیزی حتی پایین‌تر از این انتخاب‌ها می‌گردید، لطفا راهنمای خود را برای تلفن‌های هوشمند بودجه چک کنید.

بهترین تلفن برای اکثر مردم: APPLE IPHONE XR

اپل سه تلفن کنونی برای انتخاب هر کدام با ویژگی‌ها و قیمت متفاوتی دارد. چیزی که بیشتر مردم باید آن را بخرند، در واقع کم‌ترین هزینه این سه است: آیفون XR.

XR همان طراحی کلی را دارد، همان پردازنده، همان شارژ بی‌سیم، همان سیستم تشخیص چهره نسل دوم، همان دوربین جلو، و همان دوربین پشتی اصلی به عنوان the XS و XS Max، اما برای صدها دلار کم‌تر. بر روی تمام اینها، بهترین زندگی باتری این سه را دارد و پنج رنگ مختلف دارد.
The چیز در مورد the نمایش آن است. در ۶.۱ اینچ، بین the کوچک‌تر و the بزرگ‌تر قرار می‌گیرد، اما تفاوت اصلی این است که این یک LCD به جای of است. این به این معنی است که مرزه‌ای اطراف صفحه کمی بزرگ‌تر هستند، قسمت‌های سیاه آن قدرها هم عمیق نیستند، و رنگ‌ها به اندازه صفحه pricier پر زرق و برق نیستند. اما اگر the را کنار a یا XS ماکس بگذارید، احتمالا هیچ وقت به آن چیزها توجه نمی‌کنید. نکته دیگر که هرگز متوجه نخواهید شد این واقعیت است که صفحه نمایش XR دارای وضوح کمتری نسبت به بقیه دارد، چون هنوز به اندازه کافی شارپ است که شما نمی‌توانید پیکسل های انفرادی را با چشم غیر مسلح خود ببینید. به طور کلی، نمایش بسیار خوبی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم از آن شگفت‌زده خواهند شد.
The همچنین به دوربین تله فوتو دست می‌دهد که در the و XS Max در دسترس است، اما این چیزی است که اغلب مردم آن را از دست نمی‌دهند. دوربین تله فوتو در آن تلفن‌ها پایین‌تر از دوربین اصلی است و از آنجا که دوربین عکاسی هنوز یک ویژگی مد پرتره دارد، بیشتر مردم آن را از دست نخواهند داد.

بهترین گوشی اندرویدی برای خرید: ONEPLUS ۷ PRO

سال گذشته ما the ۶ تی را به عنوان بهترین گوشی اندرویدی برای خرید اعلام کردیم، و امسال OnePlus دوباره آن را با the ۷ پرو انجام داد. ۷ Pro یک طراحی چشم گیر با عملکرد تند، یک نمایش فوق‌العاده، فوق‌العاده، و یک سیستم دوربین چند منظوره را با هم ترکیب می‌کند. و مانند ۶ T قبل از آن، ۷ پرو از همه اینها برای صدها دلار کم‌تر از رقابت استفاده می‌کند.

۷ Pro یک ارتقا قابل‌توجه بالای ۶ T است، با این حال، به لطف بخش بزرگی به نمایش ۶.۷ اینچی جدید آن، ۹۰ هرتز. این یک تابلو بزرگ، روشن، تک پیکسل با نرخ تازه پذیری بالا است که از طریق برنامه‌ها و یا متن کره‌ای به نرمی به حرکت در می‌آید. هم چنین آن هیچ گونه فیوز دچار سوراخ یا سوراخ سوراخ ندارد، هر چند که به سختی آن را احاطه کرده‌است. به این دلیل است که OnePlus دوربین روبه رویی را در یک ماژول پاپ پنهان کرده بود که در واقع وقتی که می‌خواهید سلفی بگیرید از کادر تلفن خارج
هایلایت های ۷ پرو نیز به این جا ختم نمی‌شوند. این شاید سریع‌ترین گوشی‌های Android در بازار باشد، به خاطر بخشی از آن صفحه با طراوت، بلکه به این دلیل که یک پردازنده با کیفیت بالا و tons تن رم برای کار کردن دارد. استفاده از نرم‌افزار OnePlus بسیار سریع و آسان است

خونسرد اما یک تلفن بزرگ :

SAMSUNG GALAXY S10E

The دارای عملکرد عالی، یک سیستم دوربین خوب خوب، و اندازه‌ای است که مدیریت آن آسان است، حتی اگر دستان کوچک‌تر داشته باشید. این مدل دارای ویژگی‌های مشابه as (و بزرگ‌تر)S۱۰ و S۱۰ Plus مانند شارژ بی‌سیم، مقاومت آب IP۶۸ و حتی یک جک headphone است. The در واقع کمی گران‌تر از the ۷ Pro با قیمت معمولی خود است، اما پیدا کردن آن در معرض فروش سخت نیست، که آن را به ارزش بسیار بهتری تبدیل می‌کند.

GOOGLE PIXEL 3

GOOGLE PIXEL 3 XL

سایر برند ها

بازار گوشی‌های هوشمند با بسیاری از وسایل خوب دیگر پوشیده شده‌است، و بسته به خواسته‌ها و یا بودجه خاص شما، ممکن است گزینه‌های بهتری در آنجا وجود داشته باشد. ما هیچ کدام از آن‌ها را در نظر نمی‌گیریم که بهترین گوشی برای اکثر مردم باشند، اما می‌توانند انتخاب بهتری برای شما باشند. بسیاری از این تلفن‌ها از زمان پرتاب آن‌ها کاهش‌یافته است، بنابراین بسته به معامله، آن‌ها ممکن است بیشتر از برخی از picks اصلی ما باشند. اما مطمئن شوید که قبل از کشیدن ماشه مقدار زیادی دارید.

APPLE IPHONE XS

APPLE IPHONE XS MAX

SAMSUNG GALAXY S10

SAMSUNG GALAXY S10 PLUS

SAMSUNG GALAXY NOTE 9

ONEPLUS 7

LG V40 THINQ

RAZER PHONE 2

LG G8 THINQ

مسائل خوب

پیدا کردن وسیله دیگر آسان است.
Quad DAC” کیفیت عالی صدا را به دست می‌دهد.
باز کردن قفل صورت سریع و آسان است
ظرفیت باتری بهبود یافته

مسائل بد

Piezoelectric کردن earpiece به اندازه کافی بلند نیست
ممکن نیست به به روز رسانی های نرم‌افزار به موقع برسد
ID دست و حرکت هوا متحرک هستند و همیشه کار نمی‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا