سبک زندگی
موضوعات داغ

۷ روش بهبود زندگی خود در ۷ روز

این مقاله اختصاصی دیجی جو از نظرات ارائه شده توسط شرکت کنندگان کارآفرین در حوزه بهتر شدن زندگی میباشد ،با دیجی جو همراه باشید.قبلا بابت ترجمه ناروان عذرخواهی میکنیم

تنها راه بهبود زندگی شما این است که به طور مداوم گزینه‌هایی را ایجاد کنید که زندگی شما را بهتر می‌کند. این وسوسه کننده است که فکر کنید شما نیاز به تغییرات سریع در تلاش برای تکان دادن چیزها و بهبود همه چیز در یک زمان دارید. اما واقعیت این است که این چیزهای کوچکی هستند که بر ما تاثیر می‌گذارند و تاثیر زیادی بر ما می‌گذارند.

اميرالمومنين(ع) ويژگي‌هاي مومن را مي‌شمارد و در آن بين مي‌ فرمايد: بعيد كسله، دائم نشاطه:[4] كسالتش دور شده و نشاطش دائم است

اگر واقعا می‌خواهید زندگی خود را بهبود بخشید، با قدم‌های کوچک اما پر معنی شروع کنید که بتوانید در طول زمان آن را بسازید. فعالیت‌های جدید و هیجان‌انگیز را در نظر بگیرید، اما به آرامی شروع کنید تا غرق نشوید. در هیچ زمانی، با برداشتن گام‌هایی که به شما در ساخت دانش کمک می‌کند، اعتماد به نفس و فعالیت در فعالیت‌هایی که باعث می‌شود احساس سلامتی بیشتری بکنید و به دیگران و دیگران ارتباط برقرار کنید، زندگی خود را بهبود خواهید داد.

7 Ways to Improve Your Life in 7 Days

در اینجا هفت مرحله وجود دارد که به باز کردن ذهن شما کمک می‌کند، استرس را آزاد کرده و به شما یادآوری می‌کند که چه چیزی در زندگی واقعا مهم است. همین امروز شروع کنید و در عرض هفت روز متوجه پیشرفت‌های کوچک اما عمیق در زندگی خود خواهید شد.

۱. شروع به یادگیری یک مهارت جدید کنید.

چیزی که همیشه می‌خواستید بدانید چه بود، اما وقت آن را نداشتید؟ شاید شما همیشه می‌خواستید یاد بگیرید که یک زبان خارجی صحبت کنید، یک ابزار را بازی کنید، یک دستگاه بافندگی داشته باشید و یا از یک دستگاه خیاطی استفاده کنید. شما ممکن است آرزو داشته باشید که شما یک مهارت عملی، مانند فتوشاپ یا اکسل spreadsheet داشته باشید، اما هرگز وقت آن را ندهید که آن را یاد بگیرید.

و یا ممکن است در نظر بگیرید که فعالیتی را که برای لذت بردن از آن استفاده کرده‌اید را در نظر بگیرید، اما مانند یادگیری نحوه شنا کردن و یا اسکی کردن از آن استفاده کنید. چیزی را انتخاب کنید که پشت ذهن شما در حال جویدن است و برای یادگیری آن به یک برنامه نیاز دارد.

سپس، به دنبال منابعی بگردید که برای این مهارت جدید به شما کمک می‌کنند. برای یادگیری یک زبان خارجی، برنامه‌هایی برای دانلود وجود دارد. یادگیری LinkedIn بسیاری از برنامه‌های آموزشی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا با ابزارهای تجاری، مدیریتی و نرم‌افزاری به شما کمک کنند. YouTube یک منبع عالی دیگر است، که آموزش‌های رایگان در مورد هر چیزی از یادگیری به Rollerblade برای استفاده از یک ماشین خیاطی ارائه می‌دهد. هر روز ۱۵ تا ۳۰ دقیقه را کنار بگذارید تا بر روی مهارت‌های جدید خود کار کنید و ببینید چقدر خوب است که این هدف بزرگ‌تر را ترک کنید.

۲. هر روز به خو دتان یک جایزه بدهید.

یکی از بزرگ‌ترین توصیه‌های مراقبت از خود در یک قسمت از تویین Peaks، نزاکت نماینده دیل کوپر: ” هر روز، روزی یک‌بار، یک هدیه به شما می‌دهد. برنامه را برنامه‌ریزی نکنید، منتظر آن نباشید، فقط بگذارید این اتفاق بیفتد. این می‌تواند یک پیراهن جدید در فروشگاه مردان، catnap در صندلی اداری یا دو فنجان قهوه سیاه خوب باشد.”

در اغلب موارد، افراد از این ایده آویزان می‌شوند که یک خود – پاداش باید یک رویداد بزرگ و نادر باشد که به موقعیت‌های خاص محدود است؛ که باید پیشاپیش برنامه‌ریزی شود و از طریق کار سخت به دست آید. حقیقت این است که لزومی ندارد اینطور باشد. لازم نیست خودت رو مجبور کنی تا شایستگی یه چیز خوب رو داشته باشی. در واقع، بسیار سالم‌تر است که یکبار در یک زمان (در دوزهای متوسط)زیاده‌روی کنید، به جای اینکه به طور مداوم در محرومیت زندگی کنید.

هر روز به خودتان اجبار کنید،این کار به شما کمک می کند با افزایش اضطراب شادی و انگیزه مثبت همراه شوید. آن را معادل عاطفی برای ضربه زدن به دکمه “refresh” در نظر بگیرید. بنابراین، به جای فرسودگی، شما مجذوب خواهید شد

۳. یک برنامه ورزشی را آغاز کنید.

ورزش کردن تنها بخش مهمی از زندگی سالم نیست؛ همچنین یک روش عالی برای بهبود حالت، حفظ کنترل بر روی وزن خود، سرکوب کردن اشتها و کاهش اثرات استرس است. و به عنوان انگیزه نهایی، افرادی که ورزش می‌کنند زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر از آن‌هایی هستند که ساکن هستند.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی توصیه می‌کند که حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت هوازی قوی در یک هفته یا ترکیبی از این دو را داشته باشد. اگر این سطح فعالیت را در حال حاضر به دست نمی‌آورید، زمان آن رسیده که کاری را در این باره انجام دهید.

مهم نیست که میزان تناسب اندام شما چقدر است، شما می‌توانید یک برنامه ورزشی خانگی را شروع کنید. اول، میزان تناسب اندام خود را با در نظر گرفتن سطح پایه تناسب اندام ارزیابی کنید. سپس در نظر بگیرید که اهداف تان چه هستند. آیا می‌خواهید وزن کم کنید، انعطاف‌پذیری را افزایش دهید، ماهیچه بسازید؟ آیا امید دارید که برای یک مسابقه دوی ماراتن و یا یک چالش دیگر تناسب اندام تمرین کنید؟ اهداف مشخص خود را مشخص کنید تا بتوانید پیشرفت خود را اندازه‌گیری کنید. شما باید حداقل دو روز در هفته تمرین استقامت تمام گروهه‌ای عمده ماهیچه در برنامه تناسب اندام خود داشته باشید. سعی کنید هر روز ورزش کنید. به آرامی شروع کنید و تمرین کنید تا کاره‌ای روتین ورزشی را در طول زمان انجام دهید.

۴. محیط خود را تغییر دهید.

این که آیا شما طرفدار نظر مری کاندو درباره جرقه هستید هستید یا خیر، از خودتان بپرسید که آیا یک مورد “جرقه شادی” را می‌زند یا خیر، باید اعتراف کنید که زندگی در یک محیط منظم و تمیز راهی خوب برای بهبود زندگی شما است. می‌تواند احساس استرس و استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند موثرتر عمل کنید.

یک محیط زندگی عاری از کلاتر، احساس آسودگی و خرسندی در منزل و زندگی شما ایجاد می‌کند. یک فضای تمیز و تمیز به شما این امکان را می‌دهد که کاره‌ای روزانه را موثرتر انجام دهید چون همه چیز به راحتی در دسترس است و شما می‌دانید که در کجا باید چیزهای مورد نیاز را پیدا کنید.

حذف کلاتر هم از نظر فیزیکی سالم‌تر است، زیرا ذرات گرد و غبار را که بر روی تمام چیزهایی که هرگز استفاده نمی‌کنیم جمع‌آوری می‌کند. و فرآیند decluttering می‌تواند به شما یک حس کامل از موفقیت بدهد. شما به محیط خود افتخار خواهید کرد، که به معنی اضطراب و یا ناراحتی کم‌تر از زمانی است که بازدیدکنندگان از آن خارج می‌شوند.

۵. لیست برداری کنید

یک لیست سطل (لیستی از کارهایی که شما می‌خواهید انجام دهید)یک راه عالی برای ارائه وضوح در مورد چیزی است که در زندگی شما مهم است. لیست سطل می‌تواند هر قدر که می‌خواهید باشد، و می‌تواند شامل هر دو اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت باشد که می‌خواهید انجام دهید. این لیست یک گام مهم برای بهبود زندگی شماست، زیرا می‌تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی برای شما مهم است.

هدف نهایی یک لیست کامل این است که به شما کمک کند هر روز بیش‌ترین استفاده را بکنید. به جای اینکه اجازه دهید days در یک تاری شناور بمانند، از یک لیست سطل برای دادن هدف زندگی‌تان، تمرکز و جهت خود استفاده کنید.

این می‌تواند به شما کمک کند مشخص کنید که چه تجربیاتی را می‌خواهید داشته باشید، و به شما در رسیدن به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید کمک کنید. زمانی که این لیست را دارید، باید این ماجراها را شروع کنید، دنیای خود را بررسی کنید و خاطراتی را ایجاد کنید که هر روز به شما لبخند خواهد زد.

6. مقابله با ترس

همه ما fears. ترس می‌تواند ما را زنده و سالم نگه دارد. اما ترس می‌تواند ما را عقب نگه دارد، به خصوص اگر به آن‌ها اجازه بدهیم که ما را کنترل کنند. وقت داشته باشید تا ترس خود را تعریف کنید. برخی ترس‌ها معتبر هستند، اما برخی دیگر به سادگی نگرانی‌های عمیقی دارند. ترس واقعی از بدترین حالات ممکن که به شما اجازه می‌دهد از کنترل خارج شوید. وقتی ما با ترس‌های خود مقابله می‌کنیم، جرات می‌کنیم و یاد می‌گیریم که بر این افکار تیره غلبه کنیم.

وقتی از ترس خود کار می‌کنید، عقل خود را گسترش می‌دهید. برخی از ترس‌های ما ممکن است درست شوند، اما زندگی از طریق بدبختی به ما کمک می‌کند تا بینش خود را به دست آوریم. حتی اگر بدترین اتفاق بیفتد، ما می‌توانیم یاد بگیریم که بر آن غلبه کنیم. درک ترس‌های ما به ما کمک می‌کند تا نسبت به دیگران دلسوزی کنیم.

ما می‌توانیم خودمان را در جای دیگران قرار دهیم و نسبت به آنچه در حال انجام آن هستیم، همدلی داشته باشیم. و از همه مهم‌تر، مواجهه با هراس‌ها به شما کمک می‌کند که انعطاف‌پذیری و سرسختی خود را بسازید. اگر با ترس خود روبرو شدید، یاد گرفتید که بر موانع غلبه کنید. یاد گرفتید که حتی در شرایط دشوار هم موفق خواهید شد.

۷.با یک دوست قدیمی خوب مجدد ارتباط برقرار کنید

هیچ چیز مثل شادی  با یک دوست قدیمی لذت بخش. گاهی اوقات، اجازه می‌دهد فضا و زمان بین ما و آن‌هایی که ما را دوست داریم، بیاید. بعضی اوقات دوستی کنار می‌افتد یا خاموش می‌شود، نه از احساس تردید و کینه‌توزی، بلکه به این دلیل که ما مشغول می‌شویم و تلاش برای حفظ این روابط را انجام نمی‌دهیم.

اما وقتی دوستی‌های قدیمی را احیا کنیم، با گذشته ما ارتباط برقرار می‌کنیم. و ممکن است متوجه شوید که این اتصالات هنوز هم به اندازه قبل قوی هستند؛ که شما می‌توانید چیزهایی را انتخاب کنید که شما از آنجا بروید.

دوستان قدیمی می‌توانند به شما یاد آوری کنند که قبل از اینکه زندگی پیچیده شود، چه کسی هستید و این می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید چه کسی می‌خواهید در حال حاضر باشید. آن‌ها می‌توانند آن رویاهای قدیمی و آرزوهای گذشته را بیدار کرده باشند. شاید تو فراتر از اون جاه‌طلبی‌های قدیمی حرکت کردی. شاید آن امیال قدیمی دیگر معتبر نباشند. اگر اینطور است، دوستانی که برای همیشه داشته‌ایم می‌توانند به ما کمک کنند تا بفهمیم که چقدر به اینجا آمده‌ایم، و به ما یادآوری می‌کند که تا چه حد باید پیش برویم.

تحریربه دیجی جو بابت ترجمه ناروان عذرخواهی میکنیم.

منبع
entrepreneur

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا